25.12.09

New pearl: Anastasia Aleshina


Hoewel ik me voornamelijk bezig houd met modellen die in Nederland wonend zijn, wil ik deze keer een uitzondering maken.
Ik ben niet van de, zoals ik het noem: commerciƫle schoonheid. Vaak genoeg sla ik een mode tijdschrift open en zie ik een mooi model een product aanprijzen.
Als ik de bladzijde om heb geslagen ben ik haar gezicht echter al vergeten.
Een model moet iets karakteristiek hebben. Iets waardoor je haar niet snel vergeet en waardoor je tevens het product langer in je netvlies houdt.
Dit had ik bij het Russische model Anastasia Aleshina (84-61-89) (1.73). Ik ontdekte haar bij het Nederlandse bureau Jimmy Model management. Ze heeft het katachtige wat ik ook zo bijzonder vind aan het Australische model Catherine McNeil. Ze is op haar 13e al in de markt gestapt en nu 21. Ze heeft onder andere al gewerkt voor Samsung en veel gelopen voor de Russische Fashion Week.